Zarząd firmy ABC Joanna Hryniewicz - Analytics, BI, Consulting - Joanna Hryniewicz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01
Działalność gospodarcza Joanna Hryniewicz (CEIDG)
Joanna Hryniewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ABC JOANNA HRYNIEWICZ - ANALYTICS, BI, CONSULTING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BISKUPA MIECZYSŁAWA JAWORSKIEGO 268, PL-25-430, KIELCE. Główny zakres działalności Joanna Hryniewicz to Pozostała działalność w zakresie programowania (PKD główne: 62.10.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP ABC JOANNA HRYNIEWICZ - ANALYTICS, BI, CONSULTING: 8512923433. REGON ABC JOANNA HRYNIEWICZ - ANALYTICS, BI, CONSULTING: 386172035.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Hryniewicz
Więcej informacji o ABC JOANNA HRYNIEWICZ - ANALYTICS, BI, CONSULTING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje