Zarząd firmy Abas Business Solutions Poland - Rasała Łukasz Jan, członek zarządu
Rasała Łukasz Jan jest w zarządzie KRS ABAS BUSINESS SOLUTIONS POLAND
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Rasała Łukasz Jan jest również w zarządzie ABAS BUSINESS SOLUTIONS POLAND, która została założona 2016-06-07 i ma siedzibę przy ALEJA WALENTEGO ROŹDZIEŃSKIEGO 188C, PL-40-203, KATOWICE. KRS ABAS BUSINESS SOLUTIONS POLAND zajmuje się działalność związana z oprogramowaniem. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: usługi związane z oprogramowaniem i doradztwem w zakresie informatyki i usługi powiązane , działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, badania naukowe i prace rozwojowe, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, pozostałe formy edukacji. NIP ABAS BUSINESS SOLUTIONS POLAND: 6342865769. REGON ABAS BUSINESS SOLUTIONS POLAND: 364649810.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Rasała Łukasz Jan
Pozostali członkowie zarządu
Paweł Kazimierz Kużdowicz | członek zarządu |
Więcej informacji o ABAS BUSINESS SOLUTIONS POLAND
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby