Zarząd firmy AB-TEST ADAM MAJERCZYK - ADAM MAJERCZYK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-12-31
Działalność gospodarcza ADAM MAJERCZYK (CEIDG)
ADAM MAJERCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AB-TEST ADAM MAJERCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRASZEWSKA 4, PL-05-250, WIKTORÓW. Główny zakres działalności ADAM MAJERCZYK to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP AB-TEST ADAM MAJERCZYK: 5211965369. REGON AB-TEST ADAM MAJERCZYK: 01540619900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM MAJERCZYK
Więcej informacji o AB-TEST ADAM MAJERCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.