Sprawozdania finansowe Ab Spedtrans
Dane bilansowe AB SPEDTRANS
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 953 756,59 | 1 662 531,92 | 1 387 725,65 | 1 567 334,98 | 1 303 475,79 | 1 398 824,83 |
A. Aktywa trwałe | 77 696,43 | 70 361,22 | 13 613,64 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 876 060,16 | 1 592 170,70 | 1 374 112,01 | 1 567 334,98 | 1 303 475,79 | 1 398 824,83 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 953 756,59 | 1 662 531,92 | 1 387 725,65 | 1 567 334,98 | 1 303 475,79 | 1 398 824,83 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 741 363,91 | 1 014 000,56 | 969 269,41 | 972 970,70 | 672 145,05 | 753 715,10 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 212 392,68 | 648 531,36 | 418 456,24 | 594 364,28 | 631 330,74 | 645 109,73 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.