Sprawozdania finansowe Ab Marketing

Bilans spółki Ab Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
12 l. 10 mies. 23 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
6 000 zł

Dane bilansowe AB MARKETING

ROK
2018
2020
Aktywa razem 896 708,01 973 553,28
A. Aktywa trwałe 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 896 708,01 973 553,28
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - -
D. Udziały (akcje) własne - -
Pasywa razem 896 708,01 973 553,28
A. Kapitał (fundusz) własny 111 792,70 219 789,55
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 784 915,31 753 763,73
I. Zobowiązania długoterminowe - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe - -
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.