Zarząd firmy AB Marketing Anna Barańska - Anna Barańska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-11-01
Działalność gospodarcza Anna Barańska (CEIDG)
Anna Barańska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AB MARKETING ANNA BARAŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-08-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIENNA 15C/1, PL-05-825, GRODZISK MAZOWIECKI. Główny zakres działalności Anna Barańska to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w obszarze komunikacji internetowej, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, badanie rynku i opinii publicznej, działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej i inne. NIP AB MARKETING ANNA BARAŃSKA: 5341378972. REGON AB MARKETING ANNA BARAŃSKA: 14648350200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Barańska
Więcej informacji o AB MARKETING ANNA BARAŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Przychody Scanwaya w górę. Przejście na główny parkiet GPW coraz bliżej
Po trzech kwartałach przychody kosmicznej spółki z NewConnect wzrosły o 89 proc., do 16 mln zł. To efekt realizacji satelitarnych projektów konstelacyjnych.
Zakład o obniżkę stóp. Inflacja spada, ale deficyt w budżecie coraz większy
Tak niskiej inflacji bazowej nie mieliśmy od sześciu lat — wskaźnik wyliczony z pominięciem cen żywności i paliw spadł w październiku do 3 proc. To efekt coraz wolniej drożejących usług. Jest to
Audyt wydatków w NASK SA. Odwołany prezes odpiera zarzuty
Rada nadzorcza NASK SA, która pod koniec października niespodziewanie odwołała zarząd spółki, zleciła audyt wydatków. Od jego wyników zależy, czy będą zbadane kolejne obszary działalności i czy