Firma AB LINK MEDIA Andrzej Bogusławski
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura |
Numery rachunków bankowych |
PL15 1140 2004 0000 3002 7473 7170
|
Działalność PKD:
Firma AB LINK MEDIA ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI została założona 2013-06-01 i obecnie mieści się przy UL. KIEŁCZOWSKA 1391A, PL-51-315, WROCŁAW. Główna działalność firmy to administracyjna obsługa biura. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, fotografia, magazynowanie paliw gazowych, naprawa komputerów i urządzeń, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi reklamowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AB LINK MEDIA Andrzej Bogusławski (REGON 02213865500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,