Zarząd firmy AB FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANNA BIELSKA - ANNA BIELSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-11
Działalność gospodarcza ANNA BIELSKA (CEIDG)
ANNA BIELSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AB FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANNA BIELSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 19U2, PL-70-460, SZCZECIN. Główny zakres działalności ANNA BIELSKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AB FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANNA BIELSKA: 9551146193. REGON AB FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANNA BIELSKA: 32138683800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA BIELSKA
Więcej informacji o AB FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANNA BIELSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w