Zarząd firmy A3 Producent Flag M. Szymura, M. Szymura - Szymura Mariusz Stanisław
Szymura Mariusz Stanisław jest w zarządzie KRS A3 PRODUCENT FLAG M. SZYMURA, M. SZYMURA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Szymura Mariusz Stanisław jest również w zarządzie A3 PRODUCENT FLAG M. SZYMURA, M. SZYMURA, która została założona 2005-04-29 i ma siedzibę przy UL. ALOJZEGO JONDY 5, PL-44-100, GLIWICE. KRS A3 PRODUCENT FLAG M. SZYMURA, M. SZYMURA zajmuje się produkcja wyrobów tekstylnych dla gospodarstw domowych i gotowych artykułów wyposażenia wnętrz. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja pozostałych technicznych i przemysłowych wyrobów tekstylnych, produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych, pozostałe drukowanie, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych i inne. NIP A3 PRODUCENT FLAG M. SZYMURA, M. SZYMURA: 6312210710. REGON A3 PRODUCENT FLAG M. SZYMURA, M. SZYMURA: 276265003.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szymura Mariusz Stanisław
Pozostali członkowie zarządu
Marek Daniel Szymura |
Więcej informacji o A3 PRODUCENT FLAG M. SZYMURA, M. SZYMURA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby