Zarząd firmy A2Systems Automatyka przemysłowa Administracja sieci Przemysław Kunysz - Przemysław Kunysz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław Kunysz (CEIDG)
Przemysław Kunysz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą A2SYSTEMS AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA ADMINISTRACJA SIECI PRZEMYSŁAW KUNYSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WILEŃSKA 38/21, PL-49-300, BRZEG. Główny zakres działalności Przemysław Kunysz to Pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, pozostała działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, bezprzewodowej i satelitarnej i inne. NIP A2SYSTEMS AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA ADMINISTRACJA SIECI PRZEMYSŁAW KUNYSZ: 6331740751. REGON A2SYSTEMS AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA ADMINISTRACJA SIECI PRZEMYSŁAW KUNYSZ: 16155823700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Kunysz
Więcej informacji o A2SYSTEMS AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA ADMINISTRACJA SIECI PRZEMYSŁAW KUNYSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.