Zarząd firmy A.U.T. COLUMBUS Sławomir Drożdziecki - SŁAWOMIR DROŻDZIECKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR DROŻDZIECKI (CEIDG)
SŁAWOMIR DROŻDZIECKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą A.U.T. COLUMBUS SŁAWOMIR DROŻDZIECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA REYMONTA 7, PL-81-847, SOPOT. Główny zakres działalności SŁAWOMIR DROŻDZIECKI to Działalność organizatorów turystyki (PKD główne: 79.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność agentów turystycznych, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP A.U.T. COLUMBUS SŁAWOMIR DROŻDZIECKI: 5851061234. REGON A.U.T. COLUMBUS SŁAWOMIR DROŻDZIECKI: 191256122.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR DROŻDZIECKI
Więcej informacji o A.U.T. COLUMBUS SŁAWOMIR DROŻDZIECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby