Zarząd firmy a/ OM - SOŇA SLÁVIKOVÁ - SOŇA SLÁVIKOVÁ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-05-01
Działalność gospodarcza SOŇA SLÁVIKOVÁ (CEIDG)
SOŇA SLÁVIKOVÁ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą A/ OM - SOŇA SLÁVIKOVÁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CZOŁGISTÓW 1, PL-04-815, WARSZAWA. Główny zakres działalności SOŇA SLÁVIKOVÁ to Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 93.29.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w zakresie działalności wspomagającej prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, działalność sportowa, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP A/ OM - SOŇA SLÁVIKOVÁ: 5262590353. REGON A/ OM - SOŇA SLÁVIKOVÁ: 141010236.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SOŇA SLÁVIKOVÁ
Więcej informacji o A/ OM - SOŇA SLÁVIKOVÁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio