Firma A-net-a SZYJE Aneta Pichniarczyk
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja wyrobów tekstylnych dla gospodarstw domowych i gotowych artykułów wyposażenia wnętrz |
Działalność PKD:
Firma A-NET-A SZYJE ANETA PICHNIARCZYK została założona 2020-01-07 i obecnie mieści się przy UL. GŁÓWNA 40, PL-34-460, SZCZAWNICA. Główna działalność firmy to wyroby tekstylne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują meble, naprawa artykułów użytkowych, odzież, bez wyrobów futrzarskich, produkcja gier i zabawek, produkcja wyrobów futrzarskich, skóry wyprawione, torby i wyroby, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wyroby dziane, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie A-net-a SZYJE Aneta Pichniarczyk (REGON 38526575700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.