Adres | UL. POLSKIEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ 6, PL-98-200, SIERADZ | |
Województwo | łódzkie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | amedia.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej |
Numery rachunków bankowych |
PL51 1020 4564 0000 5102 0379 7164
PL04 1600 1462 1809 5736 9000 0002
PL31 1600 1462 1809 5736 9000 0001
|
Działalność PKD:
Firma A-MEDIA JAROSŁAW ŁASZCZUK została założona 1997-06-02 i obecnie mieści się przy UL. POLSKIEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ 6, PL-98-200, SIERADZ. Główna działalność firmy to telekomunikacja bezprzewodowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują przetwarzanie danych i hostingowe, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, sprzedaż komputerów i oprogramowania, telekomunikacja przewodowa, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie A-MEDIA JAROSŁAW ŁASZCZUK (REGON 73033020600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio