Zarząd firmy a/ LORETTA-BIS s.c. Marek Gajowy wspólnik spółki cywilnej, b/ NEW HOME Marek Gajowy - Marek Gajowy, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Gajowy (CEIDG)
Marek Gajowy prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą A/ LORETTA-BIS S.C. MAREK GAJOWY WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, B/ NEW HOME MAREK GAJOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 9A2, PL-05-220, ZIELONKA. Główny zakres działalności Marek Gajowy to Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków (PKD główne: 41.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego i inne. NIP A/ LORETTA-BIS S.C. MAREK GAJOWY WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, B/ NEW HOME MAREK GAJOWY: 1250059354. REGON A/ LORETTA-BIS S.C. MAREK GAJOWY WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, B/ NEW HOME MAREK GAJOWY: 010554877.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Gajowy
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio