Sprawozdania finansowe 聽A.j.s. Ostoja W Likwidacji
Dane bilansowe 聽A.J.S. OSTOJA W LIKWIDACJI
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 100 000,00 | 100 000,00 | 100 000,00 | 0,00 | 0,00 |
A. Aktywa trwa艂e | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 100 000,00 | 100 000,00 | 100 000,00 | 0,00 | 0,00 |
C. Nale偶ne wp艂aty na kapita艂 (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - |
D. Udzia艂y (akcje) w艂asne | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 100 000,00 | 100 000,00 | 100 000,00 | 0,00 | 0,00 |
A. Kapita艂 (fundusz) w艂asny | 100 000,00 | 100 000,00 | 100 000,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Zobowi膮zania i rezerwy na zobowi膮zania | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
I. Zobowi膮zania d艂ugoterminowe | - | - | - | - | - |
II. Zobowi膮zania kr贸tkoterminowe | - | - | - | - | - |
Dane finansowe s膮 automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwo艣ci.
- Aktywa trwa艂e - Maj膮tek posiadany na d艂u偶szy okres, zazwyczaj d艂u偶szy ni偶 rok, np. nieruchomo艣ci, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Maj膮tek planowany do zu偶ycia lub sprzeda偶y w ci膮gu roku, np. zapasy, nale偶no艣ci, 艣rodki pieni臋偶ne.
- Kapita艂 w艂asny - Warto艣膰 netto maj膮tku przedsi臋biorstwa, b臋d膮ca r贸偶nic膮 mi臋dzy aktywami a zobowi膮zaniami.
- Zobowi膮zania d艂ugoterminowe - Zobowi膮zania finansowe do sp艂aty w okresie d艂u偶szym ni偶 rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowi膮zania kr贸tkoterminowe - Zobowi膮zania finansowe do sp艂aty w ci膮gu roku, np. zobowi膮zania wobec dostawc贸w, kr贸tkoterminowe kredyty.
- Kapita艂 rezerwowy - Cz臋艣膰 kapita艂u w艂asnego odk艂adana na okre艣lone cele, np. pokrycie strat, rozw贸j dzia艂alno艣ci.
Wiadomo艣ci biznesowe, aktualno艣ci ekonomiczne, artyku艂y
Inne wiadomo艣ci
Rozwi膮偶 quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli si臋 do艣wiadczeniami. Jest te偶 naszym czytelnikiem, kt贸ry raz w tygodniu rozwi膮zuje quiz wiedzy. Do艂膮cz do zabawy i wygraj ksi膮偶k臋, podpowiadaj膮c redakcji nowe tematy.

Afryka艅ska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedzi艂 ju偶 niemal wszystkie kontynenty. Podr贸偶e zmieni艂y jego spos贸b patrzenia na 偶ycie i

Ostatni cesarz mody
S艂ynny projektant by艂 ikon膮 stylu, ale przede wszystkim przedsi臋biorc膮, kt贸ry stworzy艂 i przez p贸艂 wieku utrzymywa艂 jedn膮 z najwi臋kszych prywatnych firm w bran偶y luksusowej. Warto艣膰 marki Giorgio