Firma A.g.p. Polska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Numery rachunków bankowych |
PL31 1050 1445 1000 0090 8060 8897
PL53 1050 1445 1000 0090 8060 8889 |
Działalność PKD:
Firma A.G.P. POLSKA została założona 2019-05-06 i obecnie mieści się przy UL. KALWARYJSKA 69-9, PL-30-504, KRAKÓW. Główna działalność firmy to maszyny specjalnego przeznaczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują elementy i obwody drukowane, elektroniczne, gotowe wyroby metalowe, maszyny ogólnego przeznaczenia, obróbka metali i powłok, produkcja konstrukcji metalowych i części, produkcja statków powietrznych, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-05-13.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie A.g.p. Polska (REGON 38325699000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio