Zarząd firmy A&E Gastronomy And Entertainment - Kandeger Ali Riza, członek zarządu
Kandeger Ali Riza, członek zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
20 l. 10 mies. 28 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
50 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2024-04-25
Kandeger Ali Riza jest w zarządzie KRS A&E GASTRONOMY AND ENTERTAINMENT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kandeger Ali Riza jest również w zarządzie A&E GASTRONOMY AND ENTERTAINMENT, która została założona 2004-10-20 i ma siedzibę przy NOWOGRODZKA 47/49, PL-00-695, WARSZAWA. KRS A&E GASTRONOMY AND ENTERTAINMENT zajmuje się restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego, produkcja pieczywa, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny) i inne. NIP A&E GASTRONOMY AND ENTERTAINMENT: 5262391932. REGON A&E GASTRONOMY AND ENTERTAINMENT: 016028575.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kandeger Ali Riza
Pozostali członkowie zarządu
Mehmet Ali Yurdatapan Arda | członek zarządu |
Więcej informacji o A&E GASTRONOMY AND ENTERTAINMENT
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?