Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego |
Działalność PKD:
Firma A.B. STYLE AGATA BOCHENEK została założona 2017-04-11 i obecnie mieści się przy UL. WOJSKA POLSKIEGO 219A, PL-41-208, SOSNOWIEC. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa artykułów użytkowych, odzież, bez wyrobów futrzarskich, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie A.B. STYLE AGATA BOCHENEK (REGON 36701610000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.

Wuzetem zastąpi diesle amunicją
Popyt na elementy silników wysokoprężnych utrzyma się jeszcze przed dekadę - uważa warszawski producent precyzyjnych komponentów motoryzacyjnych. Jednak z myślą o bardziej odległej przyszłości buduje

Szef Volvo: nie wszystkie zachodnie marki przetrwają transformację
Dyrektor generalny Volvo Hakan Samuelsson zarysował w wywiadzie dla Bloomberga perspektywy dla branży motoryzacyjnej. Jego zdaniem nie wszystkie zachodnie marki będą w stanie przetrwać zmiany na