Zarząd firmy A.B.B. ADVISORY AND MANAGEMENT Anna Buczyńska-Borowy - Anna Buczyńska-Borowy, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Buczyńska-Borowy (CEIDG)
Anna Buczyńska-Borowy prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą A.B.B. ADVISORY AND MANAGEMENT ANNA BUCZYŃSKA-BOROWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-03-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TOPAZOWA 26E23, PL-03-686, WARSZAWA. Główny zakres działalności Anna Buczyńska-Borowy to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP A.B.B. ADVISORY AND MANAGEMENT ANNA BUCZYŃSKA-BOROWY: 7342526588. REGON A.B.B. ADVISORY AND MANAGEMENT ANNA BUCZYŃSKA-BOROWY: 141122515.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Buczyńska-Borowy
Więcej informacji o A.B.B. ADVISORY AND MANAGEMENT ANNA BUCZYŃSKA-BOROWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld