Zarząd firmy a) Alko bis s.c.; b) Elgor s.c.; c) PROCENT s.c.; d) Marek Smólski - MAREK SMÓLSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK SMÓLSKI (CEIDG)
MAREK SMÓLSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą A) ALKO BIS S.C.; B) ELGOR S.C.; C) PROCENT S.C.; D) MAREK SMÓLSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-06-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRZYBOWSKA 498, PL-00-131, WARSZAWA. Główny zakres działalności MAREK SMÓLSKI to Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.26.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP A) ALKO BIS S.C.; B) ELGOR S.C.; C) PROCENT S.C.; D) MAREK SMÓLSKI: 5271174737. REGON A) ALKO BIS S.C.; B) ELGOR S.C.; C) PROCENT S.C.; D) MAREK SMÓLSKI: 015509427.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK SMÓLSKI
Więcej informacji o A) ALKO BIS S.C.; B) ELGOR S.C.; C) PROCENT S.C.; D) MAREK SMÓLSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.