Sprawozdania finansowe 96 Fm
Dane bilansowe 96 FM
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 715 180,26 | 635 644,90 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | - |
B. Aktywa obrotowe | 715 180,26 | 635 644,90 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - |
Pasywa razem | 715 180,26 | 635 644,90 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 596 112,30 | 595 796,23 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 119 067,96 | 39 848,67 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 119 067,96 | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.

Wuzetem zastąpi diesle amunicją
Popyt na elementy silników wysokoprężnych utrzyma się jeszcze przed dekadę - uważa warszawski producent precyzyjnych komponentów motoryzacyjnych. Jednak z myślą o bardziej odległej przyszłości buduje

Szef Volvo: nie wszystkie zachodnie marki przetrwają transformację
Dyrektor generalny Volvo Hakan Samuelsson zarysował w wywiadzie dla Bloomberga perspektywy dla branży motoryzacyjnej. Jego zdaniem nie wszystkie zachodnie marki będą w stanie przetrwać zmiany na