Adres | UL. CZWORAKI 6, PL-37-555, SOŚNICA | |
Województwo | podkarpackie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | 8foundry.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania |
Działalność PKD:
Firma 8FOUNDRY została założona 2025-04-08 i obecnie mieści się przy UL. CZWORAKI 6, PL-37-555, SOŚNICA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują organizacja targów, wystaw i kongresów, organizacje komercyjne, pośrednictwo w działalności gospodarczej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, public relations i komunikacja, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, usługi w zakresie informacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-08.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 8Foundry (REGON 54140506300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio