Zarząd firmy 7 Miles Company Magdalena Izdebska - MAGDALENA IZDEBSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA IZDEBSKA (CEIDG)
MAGDALENA IZDEBSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 7 MILES COMPANY MAGDALENA IZDEBSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIELICKA 38U1, PL-02-657, WARSZAWA. Główny zakres działalności MAGDALENA IZDEBSKA to Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie (PKD główne: 68.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni i inne. NIP 7 MILES COMPANY MAGDALENA IZDEBSKA: 9521934773. REGON 7 MILES COMPANY MAGDALENA IZDEBSKA: 015852800.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA IZDEBSKA
Więcej informacji o 7 MILES COMPANY MAGDALENA IZDEBSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio