Zarząd firmy 7 KWIATÓW MAGDALENA SZARUGA - MAGDALENA SZARUGA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-05-31
Działalność gospodarcza MAGDALENA SZARUGA (CEIDG)
MAGDALENA SZARUGA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 7 KWIATÓW MAGDALENA SZARUGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAZIMIERZA PRZERWY-TETMAJERA 10A, PL-20-362, LUBLIN. Główny zakres działalności MAGDALENA SZARUGA to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP 7 KWIATÓW MAGDALENA SZARUGA: 9462250931. REGON 7 KWIATÓW MAGDALENA SZARUGA: 361181482.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA SZARUGA
Więcej informacji o 7 KWIATÓW MAGDALENA SZARUGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio