Zarząd firmy 696 MARCIN KOŚCIÓŁEK-BIERNACKI - MARCIN KOŚCIÓŁEK-BIERNACKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01
Działalność gospodarcza MARCIN KOŚCIÓŁEK-BIERNACKI (CEIDG)
MARCIN KOŚCIÓŁEK-BIERNACKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 696 MARCIN KOŚCIÓŁEK-BIERNACKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem 436, PL-33-326, PASZYN. Główny zakres działalności MARCIN KOŚCIÓŁEK-BIERNACKI to Produkcja instrumentów muzycznych (PKD główne: 32.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, działalność agencji reklamowych, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych. NIP 696 MARCIN KOŚCIÓŁEK-BIERNACKI: 7343585446. REGON 696 MARCIN KOŚCIÓŁEK-BIERNACKI: 386803122.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN KOŚCIÓŁEK-BIERNACKI
Więcej informacji o 696 MARCIN KOŚCIÓŁEK-BIERNACKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio