Zarząd firmy 4YMeDIA MONIKA MIKOŁAJCZAK - MONIKA MIKOŁAJCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA MIKOŁAJCZAK (CEIDG)
MONIKA MIKOŁAJCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 4YMEDIA MONIKA MIKOŁAJCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LIPOWA 5, PL-63-023, SULĘCIN. Główny zakres działalności MONIKA MIKOŁAJCZAK to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność w zakresie serwerów sieci dostarczania treści (content delivery network) i inne. NIP 4YMEDIA MONIKA MIKOŁAJCZAK: 7861622244. REGON 4YMEDIA MONIKA MIKOŁAJCZAK: 385939730.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA MIKOŁAJCZAK
Więcej informacji o 4YMEDIA MONIKA MIKOŁAJCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio