Sprawozdania finansowe 4X
Dane bilansowe 4X
|
ROK
|
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 1 297 419,64 | 1 542 019,03 | 1 875 554,88 | 2 218 252,60 | 2 795 495,24 | 1 788 453,61 | 1 989 008,21 |
| A. Aktywa trwałe | 23 772,60 | 31 000,20 | 23 239,39 | 15 478,58 | 17 798,72 | 7 665,81 | 2 876,75 |
| B. Aktywa obrotowe | 1 273 647,04 | 1 511 018,83 | 1 852 315,49 | 2 202 774,02 | 2 777 696,52 | 1 780 787,80 | 1 986 131,46 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 1 297 419,64 | 1 542 019,03 | 1 875 554,88 | 2 218 252,60 | 2 795 495,24 | 1 788 453,61 | 1 989 008,21 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | -285 543,72 | -170 515,89 | 1 628,90 | 120 990,56 | 275 833,16 | -241 432,98 | -150 418,95 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 582 963,36 | 1 712 534,92 | 1 873 925,98 | 2 097 262,04 | 2 519 662,08 | 2 029 886,59 | 2 139 427,16 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 96 000,00 | 16 997,00 | 3 995,00 | 0,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 582 963,36 | 1 710 990,55 | 1 777 925,98 | 2 079 442,01 | 2 510 012,06 | 2 029 886,59 | 2 139 427,16 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje