Firma 4Vision Media Piotr Woźniak I Wspólnicy
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja papieru falistego, tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury |
Działalność PKD:
Firma 4VISION MEDIA PIOTR WOŹNIAK I WSPÓLNICY została założona 2010-01-06 i obecnie mieści się przy KOLUMBA 4, PL-70-035, SZCZECIN. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje badania naukowe i prace rozwojowe, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, tłumaczenia, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 5 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-16.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 4Vision Media Piotr Woźniak I Wspólnicy (REGON 32078107600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,