Zarząd firmy 4TH WAVE MEDIA BEATA STECZOWICZ - BEATA STECZOWICZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-11-30
Działalność gospodarcza BEATA STECZOWICZ (CEIDG)
BEATA STECZOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 4TH WAVE MEDIA BEATA STECZOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GROCHOWSKA 258/2606, PL-04-398, WARSZAWA. Główny zakres działalności BEATA STECZOWICZ to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, badanie rynku i opinii publicznej, działalność związana z tłumaczeniami i inne. NIP 4TH WAVE MEDIA BEATA STECZOWICZ: 6772149107. REGON 4TH WAVE MEDIA BEATA STECZOWICZ: 38418267300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA STECZOWICZ
Więcej informacji o 4TH WAVE MEDIA BEATA STECZOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję