Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki |
Działalność PKD:
Firma 4PROSPACE ROBERT PIASECKI została założona 2014-03-03 i obecnie mieści się przy UL. ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO 16119, PL-01-581, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, naprawa pojazdów samochodowych, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z leśnictwem, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 4PROSPACE Robert Piasecki (REGON 14069156000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio