Zarząd firmy 4PM PRODUCTION PATRYK CHRZĄSTEK-ZAWIERUCHA - PATRYK CHRZĄSTEK-ZAWIERUCHA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PATRYK CHRZĄSTEK-ZAWIERUCHA (CEIDG)
PATRYK CHRZĄSTEK-ZAWIERUCHA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 4PM PRODUCTION PATRYK CHRZĄSTEK-ZAWIERUCHA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-12-04 i ma swoją siedzibę pod adresem 42, PL-39-315, RUDA. Główny zakres działalności PATRYK CHRZĄSTEK-ZAWIERUCHA to Produkcja mebli (PKD główne: 31.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej i inne. NIP 4PM PRODUCTION PATRYK CHRZĄSTEK-ZAWIERUCHA: 8172213329. REGON 4PM PRODUCTION PATRYK CHRZĄSTEK-ZAWIERUCHA: 527064087.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PATRYK CHRZĄSTEK-ZAWIERUCHA
Więcej informacji o 4PM PRODUCTION PATRYK CHRZĄSTEK-ZAWIERUCHA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio