Zarząd firmy 4LEAF CLOVER PRZEMYSŁAW POTOCZNY - PRZEMYSŁAW POTOCZNY, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-11-01
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW POTOCZNY (CEIDG)
PRZEMYSŁAW POTOCZNY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 4LEAF CLOVER PRZEMYSŁAW POTOCZNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-03-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 74, PL-41-800, ZABRZE. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW POTOCZNY to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie i inne. NIP 4LEAF CLOVER PRZEMYSŁAW POTOCZNY: 6421434118. REGON 4LEAF CLOVER PRZEMYSŁAW POTOCZNY: 385690093.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW POTOCZNY
Więcej informacji o 4LEAF CLOVER PRZEMYSŁAW POTOCZNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio