Zarząd firmy 4HUNTING - PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI - PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI (CEIDG)
PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 4HUNTING - PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-11-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NAKIELSKA 267, PL-85-391, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie biotechnologii, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność prawnicza i inne. NIP 4HUNTING - PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI: 9670611420. REGON 4HUNTING - PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI: 092429616.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI
Więcej informacji o 4HUNTING - PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio