Zarząd firmy 4FLY Media Radosław Jędrzejczyk - Radosław Jędrzejczyk, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-11-01
Działalność gospodarcza Radosław Jędrzejczyk (CEIDG)
Radosław Jędrzejczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 4FLY MEDIA RADOSŁAW JĘDRZEJCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LOTNIKÓW 74, PL-44-100, GLIWICE. Główny zakres działalności Radosław Jędrzejczyk to Działalność fotograficzna (PKD główne: 74.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, działalność portali internetowych i inne. NIP 4FLY MEDIA RADOSŁAW JĘDRZEJCZYK: 6312345203. REGON 4FLY MEDIA RADOSŁAW JĘDRZEJCZYK: 386666375.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Radosław Jędrzejczyk
Więcej informacji o 4FLY MEDIA RADOSŁAW JĘDRZEJCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio