Adres | PLAC KONSTYTUCJI 3, PL-00-647, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Strona internetowa | 4-en.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne |
Numery rachunków bankowych |
PL03 1140 2105 0000 2795 7000 1002
PL30 1140 2105 0000 2795 7000 1001
PL73 1140 2105 0000 2795 7000 1003
|
Działalność PKD:
Firma 4EN została założona 2022-04-28 i obecnie mieści się przy PLAC KONSTYTUCJI 3, PL-00-647, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują elementy i obwody drukowane, elektroniczne, maszyny ogólnego przeznaczenia, naprawa i konserwacja maszyn, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, produkcja konstrukcji metalowych i części, programowanie, silniki, prądnice, transformatory i aparatura, szkło i wyroby ze szkła. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 4En (REGON 52187779000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio