Zarząd firmy 4BIKE TOMASZ PROSZEWSKI - TOMASZ PROSZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ PROSZEWSKI (CEIDG)
TOMASZ PROSZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 4BIKE TOMASZ PROSZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA PAWŁA II 63, PL-98-200, SIERADZ. Główny zakres działalności TOMASZ PROSZEWSKI to Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.64.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja rowerów i wózków inwalidzkich, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP 4BIKE TOMASZ PROSZEWSKI: 8272118607. REGON 4BIKE TOMASZ PROSZEWSKI: 100975158.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ PROSZEWSKI
Więcej informacji o 4BIKE TOMASZ PROSZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio