Zarząd firmy 4B-IT - Kołodziejczak Piotr - Piotr Kołodziejczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Kołodziejczak (CEIDG)
Piotr Kołodziejczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 4B-IT - KOŁODZIEJCZAK PIOTR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 30, PL-85-149, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności Piotr Kołodziejczak to Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych (PKD główne: 62.09.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi i inne. NIP 4B-IT - KOŁODZIEJCZAK PIOTR: 9532292918. REGON 4B-IT - KOŁODZIEJCZAK PIOTR: 369631542.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Kołodziejczak
Więcej informacji o 4B-IT - KOŁODZIEJCZAK PIOTR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby