Adres | UL. JASNOGÓRSKA 45-10, PL-42-217, CZĘSTOCHOWA | |
Województwo | śląskie | |
Strona internetowa | 40ms.eu |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność sportowa, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Numery rachunków bankowych |
PL13 1050 1142 1000 0090 8063 0529
PL88 1050 1142 1000 0090 8063 0537
PL66 1050 1142 1000 0090 8063 0545
|
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma 40MS została założona 2023-11-17 i obecnie mieści się przy UL. JASNOGÓRSKA 45-10, PL-42-217, CZĘSTOCHOWA. Główna działalność firmy to usługi związane ze sportem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy jakości żywności, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, restauracje i placówki gastronomiczne, różny usługi indywidualne, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi związane z rozrywką i rekreacją, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 40Ms (REGON 38359217900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio