Firma 4`N STUDIO GRZEGORZ WIECZOROWSKI
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Działalność PKD:
Firma 4`N STUDIO GRZEGORZ WIECZOROWSKI została założona 2021-12-01 i obecnie mieści się przy WYSZYŃSKIEGO 1212, PL-65-001, ZIELONA GÓRA. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, nagrania muzyczne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostały transport lądowy pasażerski, przetwarzanie danych i hostingowe, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, różny usługi indywidualne, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 4`N STUDIO GRZEGORZ WIECZOROWSKI (REGON 08115636000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje