Zarząd firmy 4 MOBILE Katarzyna Knajp - Katarzyna Knajp, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Knajp (CEIDG)
Katarzyna Knajp prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 4 MOBILE KATARZYNA KNAJP, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2026-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZACHODNIA 56B, PL-05-074, HALINÓW. Główny zakres działalności Katarzyna Knajp to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów (PKD główne: 46.18.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, działalność w zakresie wymiany ruchu internetowego, pozostała działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, bezprzewodowej i satelitarnej, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP 4 MOBILE KATARZYNA KNAJP: 9521653206. REGON 4 MOBILE KATARZYNA KNAJP: 54350367000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Knajp
Więcej informacji o 4 MOBILE KATARZYNA KNAJP
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.