Firma 4 Farm
Adres | BĘDZIN | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | 4farm.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Poligrafia i reprodukcja zapisanych nośników informacji |
Działalność PKD:
Firma 4 FARM została założona 2008-07-01 i obecnie mieści się przy BĘDZIN. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje administracyjna obsługa biura, agencje pracy tymczasowej, badania i analizy jakości żywności, badania naukowe i prace rozwojowe, firmy centralne i holdingi, fizjoterapia, holdingi finansowe, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, pozyskiwanie pracy i pracowników, przetwarzanie danych i hostingowe, rachunkowość, księgowość i doradztwo, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż komputerów i oprogramowania, udostępnianie pracowników, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, utrzymanie porządku w budynkach, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wynajem samochodów bez kierowcy. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-12-15.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 4 Farm (REGON 24096233900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio