Zarząd firmy 3KTR JAKUB TUNK Architekt Biuro Inżynierskie - JAKUB TUNK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAKUB TUNK (CEIDG)
JAKUB TUNK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 3KTR JAKUB TUNK ARCHITEKT BIURO INŻYNIERSKIE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BIELAWSKA 1519, PL-05-520, KONSTANCIN-JEZIORNA. Główny zakres działalności JAKUB TUNK to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mebli biurowych i sklepowych, produkcja pozostałych mebli, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP 3KTR JAKUB TUNK ARCHITEKT BIURO INŻYNIERSKIE: 9691502452. REGON 3KTR JAKUB TUNK ARCHITEKT BIURO INŻYNIERSKIE: 362609108.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAKUB TUNK
Więcej informacji o 3KTR JAKUB TUNK ARCHITEKT BIURO INŻYNIERSKIE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby