Zarząd firmy 3F ELEMENTS Łukasz Fijałkowski - Łukasz Fijałkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Łukasz Fijałkowski (CEIDG)
Łukasz Fijałkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 3F ELEMENTS ŁUKASZ FIJAŁKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-05-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZEROKA 1, PL-05-200, NOWE LIPINY. Główny zakres działalności Łukasz Fijałkowski to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe, działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP 3F ELEMENTS ŁUKASZ FIJAŁKOWSKI: 1251283154. REGON 3F ELEMENTS ŁUKASZ FIJAŁKOWSKI: 14202048400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Fijałkowski
Więcej informacji o 3F ELEMENTS ŁUKASZ FIJAŁKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami