| Adres | UL. CHYLOŃSKA 42APAWILON 2, PL-81-000, GDYNIA | |
| Województwo | pomorskie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | 3druk.eu |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych | ||
Działalność PKD:
Firma 3DRUK MATEUSZ WILCZYŃSKI została założona 2021-05-02 i obecnie mieści się przy UL. CHYLOŃSKA 42APAWILON 2, PL-81-000, GDYNIA. Główna działalność firmy to wyroby z tworzyw sztucznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 3Druk MATEUSZ WILCZYŃSKI (REGON 38867584600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

