Zarząd firmy 3dom.tech Wojciech Doganowski - WOJCIECH DOGANOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH DOGANOWSKI (CEIDG)
WOJCIECH DOGANOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 3DOM.TECH WOJCIECH DOGANOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-06-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KALINOWA 5, PL-65-012, ZIELONA GÓRA. Główny zakres działalności WOJCIECH DOGANOWSKI to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność twórcza w zakresie sztuk wizualnych, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fotograficzna, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej i inne. NIP 3DOM.TECH WOJCIECH DOGANOWSKI: 9291276578. REGON 3DOM.TECH WOJCIECH DOGANOWSKI: 38364729400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH DOGANOWSKI
Więcej informacji o 3DOM.TECH WOJCIECH DOGANOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.