Adres | UL. WARSZAWSKA 85, PL-35-230, RZESZÓW | |
Województwo | podkarpackie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | 3d-owl.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych |
Działalność PKD:
Firma 3D-OWL MICHAŁ SOWA została założona 2020-06-01 i obecnie mieści się przy UL. WARSZAWSKA 85, PL-35-230, RZESZÓW. Główna działalność firmy to wyroby z tworzyw sztucznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, maszyny specjalnego przeznaczenia, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, produkcja instrumentów pomiarowych, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi związane z oprogramowaniem, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 3D-OWL MICHAŁ SOWA (REGON 38613622300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio