Zarząd firmy 3D Kreator Grzegorz Jankowski - Grzegorz Jankowski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-01
Działalność gospodarcza Grzegorz Jankowski (CEIDG)
Grzegorz Jankowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 3D KREATOR GRZEGORZ JANKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-04-20 i ma swoją siedzibę pod adresem 582, PL-59-216, JAŚKOWICE LEGNICKIE. Główny zakres działalności Grzegorz Jankowski to Pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja maszyn do formowania metalu i obrabiarek do metalu, produkcja pozostałych narzędzi mechanicznych, naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych i inne. NIP 3D KREATOR GRZEGORZ JANKOWSKI: 6912448466. REGON 3D KREATOR GRZEGORZ JANKOWSKI: 367095660.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Jankowski
Więcej informacji o 3D KREATOR GRZEGORZ JANKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio