Sprawozdania finansowe 3D-Inwestycje Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Jesionowa Ii
Dane bilansowe 3D-INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ JESIONOWA II
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 4 894 470,24 | 4 446 288,25 | 2 319 907,02 | 2 064 695,87 | 289 415,56 | 208 553,43 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 4 894 470,24 | 4 446 288,25 | 2 319 907,02 | 2 064 695,87 | 289 415,56 | 208 553,43 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 4 894 470,24 | 4 446 288,25 | 2 319 907,02 | 2 064 695,87 | 289 415,56 | 208 553,43 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 2 357 072,57 | 2 173 469,89 | 116 716,94 | 145 766,95 | -353 834,94 | -355 163,21 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 537 397,67 | 2 272 818,36 | 2 203 190,08 | 1 995 255,73 | 643 250,50 | 563 716,64 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 095 770,94 | 2 268 188,73 | 2 198 560,45 | 2 379 390,93 | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.