Zarząd firmy 300 MILES ALEKSANDER ŻMUDA - ALEKSANDER ŻMUDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDER ŻMUDA (CEIDG)
ALEKSANDER ŻMUDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 300 MILES ALEKSANDER ŻMUDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-11-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA BYTNARA "RUDEGO" 21A601, PL-45-265, OPOLE. Główny zakres działalności ALEKSANDER ŻMUDA to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 300 MILES ALEKSANDER ŻMUDA: 7542531364. REGON 300 MILES ALEKSANDER ŻMUDA: 531378500.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDER ŻMUDA
Więcej informacji o 300 MILES ALEKSANDER ŻMUDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby